forum/chat?

Heeft u een vraag over het forum, een opmerking of een idee? Plaats hem hier!

forum/chat?

Berichtdoor miek op di 29 sep 2015, 11:15

In maart 2014 ben ik hier lid geworden, er was niks te beleven maar dit jaar weer geprobeerd...
gewoon om eens gezellig te kletsen hier en de contacten een beetje vast te houden.
Maar wat gebeurt? Geen reactie op forum als je je voorstelt of iets plaatst en in de chat alleen een (zeer) prive contact tussen 2 personen waarin je je zeker niet gaat mengen en verder niks...
Ik vraag me dus af waarom dit forum nog bestaat, het is totaal niet bijgewerkt en niemand plaatst iets, dus ik meld me hierbij af want met prive-ellende (hoe erg ook voor betrokkene) kan ik niks, zie dat genoeg in mijn woonomgeving.
Jammer, want ik denk dat iedereen die hier komt gewoon afgeschrikt wordt en niets schrijft, zeker niet in de chat!
miek

Re: forum/chat?

Berichtdoor Jacq. op wo 30 sep 2015, 07:42

Hoi Miek, het spijt me dat je door mij afgeschrikt wordt dit is totaal niet de bedoeling..
Het klopt dat ik me momenteel in een hele nare situatie zit en ik daar oa met Marja over praat.. De chat is bedoeld voor iedereen en om alles te bepraten, idd gewoon ff wat kletsen.. Dat de chat niet zo actief is heeft niks te maken met mijn prive-omstandigheden, het is sinds n paar jaar niet meer zo druk als n aantal jaren geleden..
Als ik zie dat er iemand anders in de chat is bijgekomen reageer ik daar zo vlug mogelijk op, door hem of haar welkom/gedag te zeggen en n virtueel kopje koffie aan te bieden en over iets anders gaan praten..
Er zijn niet meer zoveel leden die actief n bijdrage leveren aan t forum, de oprichters van Geniet zijn inmiddels allemaal jongvolwassenen die t heel druk hebben met hun eigen leven opbouwen.. Er worden nog steeds door n paar leden nieuwe bijdragen aangeleverd, dat dat niet meer in n zo hoog tempo gebeurd komt oa omdat r al veel opstaat.. Als men iets nieuws vind, wordt t wel degelijk geplaatst (bv de Australische Zeearend)
Hopelijk meld je je nog niet af maar geef je Geniet nog n kans, t is een gezellig (klein) clubje..
Groetjes JJ
Groet Jacq. Beheerder en Moderator :dubbelloops: xD
Jacq.
Beheerder
Beheerder

Afbeeldingen: 114
Geslacht: Vrouw

Keer terug naar Vragen, opmerkingen en ideeën